News


Mladen Stilinović – BOL

Mladen Stilinović – BOL

Subota | Saturday | Sabato07 | 09 – 12 | 10 | 2024Otvorenje  | Opening | Apertura | 20h U subotu, 07. rujna 2024. u 20 sati, u Apoteci – prostoru za suvremenu umjetnost održat će se otvorenje izložbe MLADENA STILINOVIĆA ”BOL”, a ostaje otvorena do 12. listopada 2024. U hrvatskom standardnom jeziku razlikuju se imenica bol muškog…

>

Viktor Popović – Bez naslova (Arhiv apoteka)

Viktor Popović – Bez naslova (Arhiv apoteka)

27. srpnja – 30. kolovoza 2024. U subotu, 27. srpnja 2024. u 20 sati, u Apoteci – prostoru za suvremenu umjetnost održat će se otvorenje izložbe VIKTOR POPOVIĆ: “BEZ NAZIVA (ARHIV APOTEKA)”. Prostor napuštene ljekarne – danas prostor za suvremenu umjetnost Apoteka – inicijalna je koordinata umjetničke intervencije. Izložba ostaje otvorena do 30. kolovoza 2024.…

>
Cinemaniac 2024. – Misliti film / Think film

Cinemaniac 2024. – Misliti film / Think film

U petak, 12. srpnja 2024. u 20 sati, u Galeriji Novo održat će se otvorenje izložbe CINEMANIAC 2024. – MISLITI FILM, Stéphan Crasneanscki: ONO ŠTO OSTAVLJAMO ZA SOBOM – Iz arhiva Jean-Luca Godarda. Nakon premijernog predstavljanja u MMSU – Muzeju moderne i suvremene umjetnosti u Rijeci, te izložbe u Apoteci – prostor za suvremenu umjetnost, izložba se…

>

Julije Knifer / Tomo Savić-Gecan: Bez naziva / Untitled / Senza titolo

Julije Knifer / Tomo Savić-Gecan: Bez naziva / Untitled / Senza titolo

01-06-2024 – 13-07-2024 Postponing time and place is the fundamental theme of the exhibition Untitled… by Julije Knifer and Tomo Savić-Gecan. Although generationally almost half a century apart, both find the starting point of their artistic activity in absurdity and void, as well as in the freedom defined by the infinity of temporal and spatial…

>
STÉPHAN CRASNEANSCKI: GODARD’S BOXES

STÉPHAN CRASNEANSCKI: GODARD’S BOXES

Film Mutations and Apoteka – Space for Contemporary Art are opening the second part of the exhibition trilogy of multidisciplinary artist Stéphan Crasneanscki –GODARD’S BOXES with photographs of books, collages, film and video archivalia from Godard’s personal archive and the presentation of the photo-book What We Leave Behind | From the Archives of Jean-Luc Godard.…

>
Cadavre Exquis

Cadavre Exquis

23.3.2024. (subota) Apoteka – prostor za suvremenu umjetnost Trgovačka 20, Vodnjan Multimedijalna radionica Cadavre exquis temelji se na istoimenoj igri odnosno nadrealističkoj crtačkoj metodi, a osmišljena je kao kolektivni, suradnički eksperiment polaznika/ca pod vodstvom Ane Labudović – dizajnerice (digitalni mediji, RISO tisak, grafički dizajn) i edukatorice te dizajnerice i vizualne umjetnice Dorotee Škrabo. Poznatu igru…

>
Otvoreni termin

Otvoreni termin

Otvoreni termin je programska jedinica koju Apoteka provodi u želji za stvaranjem novih mogućnosti za izlaganje, realizacijom programa, otvorenog za različite umjetničke medije, pozicije i prakse. Program Apoteke realizira se direktnim pozivom i programskom jedinicom Otvoreni termin – otvorenim javnim pozivom za izlaganje. Usmjeren je prema svim zainteresiranim umjetnicima i kustosima, povjesničarima umjetnosti, posebno mlađoj…

>
(HR) Kino Apoteka / Silvi Naçi The Bow Wake

(HR) Kino Apoteka / Silvi Naçi The Bow Wake

U srijedu, 17. siječnja 2023. u 19 sati, u Apoteci – prostoru za suvremenu umjetnost u Vodnjanu, održat će se projekcija filma Silvi Naçi The Bow Wake [Vala e Harkut], u sklopu programa Kino Apoteka. Kustos filmskog programa je Lorenzo Lazzari. Kino Apoteka je program filmskih projekcija i predavanja koji uključuje suradnju nekoliko nezavisnih sektora…

>
Maja Marković: How we used to inhabit

Maja Marković: How we used to inhabit

The Probing of Housing Giving a space to Maja Marković’s book Kako smo stanovali at Apoteka – Space for Contemporary Art converges private and public – the artist’s work on listing the samples remaining from old-day, planned and organised housing policies enters the space marked by a, probably, private practice, but of an extremely important…

>
Alma Gačanin: Personal Best

Alma Gačanin: Personal Best

Alma Gačanin’s works can be read as a journal of sorts, primarily a work log. As she regularly emphasizes in her biography, Alma lives and works as an artist, regardless of the job she is currently performing. Is this a roundabout way of saying that one does not make a living from art, that usually…

>
back to homepage